Peak Pilates System Deluxe masinad

City Pilateses on ainulaadne võimalus Eestis treenida Peak Pilates System Deluxe masinatel! Algajatel Pilatese huvilistel soovitatakse sageli alustada masinatest, kuna masin pakub osaliselt toetust, kuid samas on sellel treenides võimalik harjutusi ka raskemaks muuta tänu nööridele, gravitatsiooni jõule vastu töötamisele ja vedrudele, mis lisavad takistust.

Masinatreening sobib seega ideaalselt algajatele kui ka edasijõudnutele, sealhulgas ka tippsportlastele. Enne masina rühmatreeningusse tulemist on vajalik läbida vähemalt 3 personaaltreeningut!

 

Kelle Pilates mõeldud on?

Pilates sobib nii meestele kui naistele, nii noorematele kui vanematele. Pilatese tehnika on välja arenenud taastusravist, seega sobib treening hästi erinevate terviseprobleemide puhul, vigastustest või operatsioonist taastumiseks.

Vastupidiselt laialt levinud väärarusaamale, et tegemist on lihtsa võimlemisega, sisaldab meetod ka piisavalt raskeid ja keerulisi harjutusi tänu gravitatsiooni jõule vastu töötamisele, võimaldades treenida ka väga heas füüsilises vormis inimesi ja tippsportlasi!

Kui tihti võiks Pilatese treeningus käia?

Soovitatavalt 2-3 korda nädalas. Pilatese treening on baastreening ja lihastele sama oluline nagu näiteks hammastele igapäevane harmbapesu. Et säilitada tasakaalus lihased ja seeläbi tugev keha keskosa, mis aitab erinevate liigutuste sooritamisel nii igapäeva elus kui ka teiste spordialadega tegeledes.

 

Kui kaua võtab aega, et tulemusi näha?

Olenevalt inimese eelnevatest harjumustest ja elustiilist võib tulemusi näha juba mõne kuuga. Samas ei tasu oodata imet, et ainult paarist korrast Pilatese treeningust piisab piitspeenikese piha saavutamiseks. Oluline on selgeks saada harjutuste põhimõtted ja õige lihasekasutus. Maksimaalsete tulemuste saavutamiseks peaks Pilatest kombineerima aeroobse treeningu ja tervisliku toitumisega. Tulemuste ja pikaajalise hea vormi säilitamiseks on soovitatav Pilatesega tegeleda teadlikult ja järjepidevalt.

Süsteemi looja J.Pilates ise on öelnud järgmist:

  • – pärast 10ndat treeningut tunned erinevust
  • – pärast 20ndat treeningut näed erinevust
  • – pärast 30ndat treeningut on Sul täitsa uus keha!